Lite dävet i dag...

I går var det fest med jobbet, 20 års jubileum närmare bestämt. Väldigt trevlig tillställning med 3 rätters middag, liveband och en hel del dricka. Alltid skoj att se sina kollegor i nåt annat än våra arbetskläder! Vissa känner man knappt igen när dom är uppsvidade och har fixat hår och smink :) Själv är jag ju en sån som knappt sminkar mej alls...maskara har jag varje dag och ofta lite läppglans och när jag går ut är det inte så mycket mer...ögonskugga och lite färg på kinderna. Faktum är att det aldrig har intresserat mej att hålla på och exprimentera med smink, håruppsättningar mm, det tar bara en massa onödig tid. Samtidigt är det väldigt kul att se alla fina uppiffade tjejer (och killar med för den delen) :) Hur som helst så var maten jättegod och sällskapet väldigt trevligt! I dag däremot är nog inte jag nåt vidare sällskap, haha. Spelar ingen roll om jag dricker lite eller mycket, jag blir ändå helt utslagen dagen efter. Tyvärr glömde jag kameran i går så det blir inga bilder till bloggen...och det kanske är lika bra det *mohahaha*


Nu ska vi snart göra julgodis här jag och Felicia. Vi väntar bara på att Niklas och Isabell ska komma tillbaka från affären med våra ingredienser, behöver jag tillägga att Felicia håller på att gå upp i atomer av otålighet? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0