Ljuset i mörkret

Nu har jag fått penicillin så nu ser jag ljuset i mörkret, skönt :) Nu ska inflammationen bort och sen ska tanden väck! Tjohooo :)

Isabell hade som tur är inte någon öroninflammation så varför hon var så hysterisk i natt lär vi aldrig få veta...nackdelen när barnen är för små för att prata. Kanske hon hade ont i magen eller så var hon bara trött på att vara genomförkyld och dras med feber. Vem har inte lust att skrika rakt ut ibland?? Fast vi vuxna besinnar oss, dom flesta iaf ska väl tilläggas *skratt*

Nu har jag jobbat färdigt för i dag och sitter hemma i soffan mätt och belåten med familjen och bara myser. Ska jobba igen på söndag, fast bara 6 timmar och sen jobbar jag heldag tisdag tom fredag nästa vecka. Får se hur mycket jag jobbar framöver...när jag är hemma längtar jag till jobbet och när jag är på jobbet längtar jag efter att vara hemma. Visst är man bra konstig ibland, önskar att jag var bättre på att leva i nuet och njuta av det som är just för stunden... Har fått en lista på vakanta tider som jag ska plöja igenom nu tänkte jag och se när jag kan jobba. Det är ju en fördel när man är mammaledig att man kan välja själv om eller när man vill jobba :)


Kommentarer
Postat av: Vilsen Tackar för besöket!

Hej hej!!½

Läget? Vad görs ikväll?Något roligt?

kram

Skrivet av Vilsen Tackar för besöket! 2008-11-21 kl 19:46

Postat av: Livet Som Sofie

Missnorpan svarade 21 november 2008 klockan 21:03:

Hejsan. Tack det är under kontroll och jag har en mysig kväll med familjen. Vi har ätit Pizza och just nu kollar vi på Robins. Hoppas du har en bra kväll!! Kram

2009-03-01 @ 02:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0