Lyx i vardagen

Då har jag gjort mitt första fynd på mellandags rean. Är inte superförtjust i att trängas med allt folk men när jag fick syn på denna underbara kartong från Lancòme blev det helt plötsligt värt det! Innuti kartongen finns en sammetslen, silvrig påse med godbitar i kan jag lova. En stor burk Hydra Zen Neurocalm (antistress kräm), en liten burk Hydra Zen Nuit Neurocalm (nattkräm) en tub Hydra Zen antistress Gel och en liten tub Hydra Zen ögonkräm. Mumma för mitt ansikte! :) Priset för detta kalas är egentligen 1020 kr men med mitt fynd betalade jag halva priset *lycka* Åhja...kan ses som en aning ytligt, men då har du inte provat dessa underbara, välgörande krämer! Har du som jag en stressad och torr hy kan jag lova att det är värt varenda öre.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0