Må bra Schema!!

Sådär, då har jag lagt upp hur nästa vecka ska se ut! Maten ser ut enligt följande för hela veckan.


 Frukost: Allévo Kick Start Shake (110 kcal)

Mellanmål: En frukt/morot

Lunch: Allévo Kick Start Soup (110 kcal)

Mellanmål: En frukt/morot

Middag: Tillsammans med familjen. Dock kommer jag anpassa min mat och utesluta tex grädde, smör, ketschup och liknande.


Vad gäller träning kommer jag att nöja mej tills vidare med promenader och cykling.

4 dagar i veckan promenad/cykling 60 min och 3 dagar i veckan promenad/cykling 30 min.

Ska starta med detta schema från och med måndag 27/10 och beroende på hur det går med viktminskningen får jag anpassa schemat efter hand.

Ahhh...håll tummarna för att jag ska lyckas!!

                                    
(bild från Allévos hemsida)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0