Mitt vita hus

Känner att jag bara måste tipsa om min klasskompis från högstadiet, Mia. Hon har en alldeles underbar blogg Mittvitahus med massor inredningstips och smarriga recept bla.

Önskar jag med får flytta in i mitt drömhus nångång, men så länge jag är mammaledig och sambon håller på att starta upp sitt företag får jag fortsätta drömma... Men det är väl som dom säger: Den som väntar på nåt gott...(väntar alltid för länge) Haha, var bara tvungen att lägga till det sista

Kika gärna in på hennes blogg, jag lovar att ni som gillar inredning inte blir besvikna!

Nu ska jag förbereda för att följa dottern till stallet, hon har ridlektion i dag. Kanske att jag ska passa på att inviga nya kameran då oxå....spännande *ler*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0