Morgonmys

Sitter i soffan med barnen och myser. Dom tittar på barnkanalen och jag pratar med brorsans sambo Carro på msn.
 Vi pratar lite julklappar o sånt och jag läser samtidigt Aftonbladet på nätet. Älskar såna här mornar när man känner att man inte har nåt man måste göra och inte behöver vara stressad. Visst, vi måste in till stan och hitta klänning till Felicia inför begravningen i morgon, men vi har hela långa dagen på oss. Hon har studiedag i dag och det är skönt att förlänga helgen lite. Sambon däremot snarkar och sover fortfarande...han jobbar hemifrån för det mesta och är inte beroende av några tider, skönt för honom *haha*


Dags för lite frukost här snart tror jag...Isabell har redan ätit sin välling men jag och Felicia börjar bli lite hungriga.

Mysiga morgon...tänk om man kunde ha det så här varje morgon?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0