Mot Stockholm

               

bär det i morgon!
Jag, pappa, brorsan Andreas, hans sambo Carolin och så småtrollen Isabell och Elliot ska åka till huvudstaden och gå på Vasa museet. Inte var dag jag går på museum måste jag erkänna...kan inte ens minnas när jag var på ett senast? Kul ska det bli iaf och skönt att komma bort lite från gamla Linköping!


I dag har jag bara flängt runt en massa känns det som. Först hos tandläkaren i morse, sen till morfars lägenhet för att hämta dom grejjer jag fått samt hjälpa till lite med att packa in porslin (inte mkt man kan göra när man samtidigt ska se efter en småsur Isabell), sen iväg till Unnerstagård och byta en felaktig vara och så vidare till Babyproffsen för att köpa ny bilbarnstol till Isabell. När vi var klara där åkte vi och mötte upp lillebror Patrik och hans kompis för att handla Pizza som vi tog med till mamma och pappa och nu är jag äntligen hemma igen. Ska ta tag i allt bråte här och försöka städa upp lite...trevligare att komma hem i morgon kväll om det inte ligger saker överallt!

Puts och studs!! (ett "kärt" uttryck från jobbet)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0