Njutning

Kan se ut på många olika sätt... i dag har jag njutit i fulla drag måste jag säga ;) Gick upp tidigt med Isabell som tyckte att vi sovit klart vid 08.00 och sen somnade jag på soffan vid 10.00 ungefär när Niklas tog över Isabell. Vaknade till och kände mej helt borta och knapprade lite på datorn, gläppte på TVn, med andra ord gjorde jag inte många knop. Sen tog jag ett långt varmt bad, naturligtvis med en väldoftande badbomb och bara kopplade av. Efter det har jag varit och handlat mat för veckan som kommer och gjort lite saker som tillhör jobbet. Mellan varven har jag även busat och gosat med Isabell och ska strax skriva mina räkningar. Sent, jag vet...har totalt glömt bort dom den här månaden och det är inte alls likt mej! Är jättenoga med sånt, men eftersom jag inte är van att jobba och har jobbat heltid hela veckan har allt annat fallit bort...
Nu ska sambon och jag snart ta lite adventsfika, ska bli mysigt ;) Hoppas ni alla har haft en mysig och bra första advent och att ni varit flitigare än jag med att ställa fram era stakar, här finns inte en enda! Ska ta tag i det i morgon eller på tisdag, jobbar till 18.00 i morgon och vill gärna vara med Felicia när jag kommer hem, hon har ju varit hos sin pappa en hel vecka. Allt har sin tid, eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0