Nu är det snart dags!!

Älskade sambon ringde precis från affären & frågade vilken bakelse jag ville ha, LYCKA!
Åhhh..nu är jag sugen...har inte unnat mej nåt särskilt alls sista tiden pga min diet, men nu är jag faktiskt värd det :) Och skönt att få lite medhåll, tack för era inlägg. *ler*


Sitter just nu och klickar hem en massa olika klistermärken, pysselsaker, ett par omålade gipstavlor och annat smått och gott från Tradera. Tänkte göra iordning en låda till min största dotter Felicia med alla möjliga sorters pyssel och skojsigt i. Bra att ta fram när hon är sjuk, när det spöregnar ute eller när det är mörkt och kallt  och man bara känner för att sitta inne och mysa lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0