Nu tycker jag synd om mej själv!

Tycker man får göra det ibland... Har precis kommit hem från tandläkaren och har ONT! Visst hade jag en inflammation i tandköttet runt visdomstanden och det skulle rengöras....Först spola rent med koksalt och sedan petade hon ner nåt i tandköttet runt tanden (tror det hette Tapenad eller nåt). Det ska iaf sitta kvar till i morgon och då får jag dra bort det själv. Sen konstaterade hon att tanden ska väck. Det var ju det jag fasade mest för!! Lyckligtvis förstog hon min skräck för just tandläkare och allt som hör till det, så hon lovade fixa remiss för att jag ska få göra ingreppet under narkos. Eftersom jag även känner mej rätt så "ruggig" och har lite ont när jag sväljer får jag ev äta penicillin om det inte ger med sej inom en snar framtid.

Som sagt, det är tur att jag har nåt att se fram emot i kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0