Paranoid??

Det här möttes jag av när jag kom hem från jobbet i dag..

                          

I hörnet hänger ett linne...under linnet sitter en kameradetektor... Min smått paranoida sambo hade fått för sej att jag kan sitta på jobbet och spionera på honom när han är hemma...
Jag jobbar på Securitas larmcentral och det går inte att spionera på någon via en detektor, frågan är väl snarare varför han själv tror att han är så intressant att jag ens skulle vilja *hahahahaha* Fast lite sött måste jag nog ändå säga att det är och ett gott skratt fick jag

Kommentarer
Postat av: Bloggslynan

Mmmm...jag fick bara känslan av....litar han inte på dig?

Skrivet av Bloggslynan 2008-10-26 kl 21:49

Postat av: Livet Som Sofie

Missnorpan svarade 26 oktober 2008 klockan 22:19:

Han har fått för sej att vi från larmcentralen kan följa honom live..lite som Big brother skratt Det funkar ju inte så, men han tror det och jag kan inte övertyga honom om motsatsen. Dessutom frågade jag honom om han inte tror vi i så fall har roligare saker för oss än att titta på honom, det hade han inget svar på utan skrattade lite generat hehe

2009-03-01 @ 01:13:45
Postat av: B

frågan är snarare vad han GÖR som han verkar livrädd att du ev skulle se

Skrivet av B 2008-10-26 kl 21:49

Postat av: Livet Som Sofie

Missnorpan svarade 26 oktober 2008 klockan 22:11:

Jaa, det kan man ju undra. Han är nog rädd att vi kikar på honom på jobbet jag och mina kollegor. Det bottnar i att han en morgon (i bara kallingar) sprang rakt ut i vardagsrummet, löste ut larmet och fastnade på bild som skickades direkt till larmcentralen. Sen dess verkar han tro att han är övervakad dygnet runt skratt

2009-03-01 @ 01:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0