Saknad...

Då har Felicia åkt till sin pappa och det blir alltid så himla tomt! Lyckligtvis blir hon inte borta en hel vecka som vanligt utan jag får träffa henne igen redan på julafton :) Det är ju baksidan med delad vårdnad...och samtidigt är det nog kanske bra att få längta efter varandra? Vad vet jag... Hur som helst så önskar jag att jag fick ha henne här mer än varannan vecka! Fast hennes pappa tycker säkert likadant. Huvudsaken är ändå att det känns bra för henne! Niklas har åkt iväg på bio så jag och Isabell har varit helt själva här i kväll. Jättemysigt att få en stund bara hon och jag faktiskt men inte blir det mycket gjort här hemma inte... Hon vill absolut inte vara själv en sekund och vill helst sitta i knät hela tiden. Mysigt, men svårt att julstäda med en 9,5 kilos trollunge på armen, haha. Dessutom har kära familjen (eller råttor om man får tro på deras ord att INGEN gjort det) ätit upp nästan allt julgodis redan, så det blir till att göra lite mer. Just nu sitter Isabell och "sjunger" med till julmusiken och det låter väl inte som att hon kommer bli någon Pavarotti direkt...men kul har hon :)

Nähä, nu är det dags för en glögg och slå in dom sista klapparna. Hoppas ni alla får en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0