Schlageryra med julbord

Ser så fram emot kvällen :) Jag, Niklas, Andy och Carro ska ta oss till Konsert och Kongress för att äta julbord och se/lyssna på bra musik! Biljetterna är bokade och hämtade sedan länge och tur är det kan jag säga, det har varit fullbokat ett tag nu. Innan maten bjuds det på glögg och efteråt en DJ som spelar fram till småtimmarna. Ska bli super, super kul!! :) Ska bara äta frukost i dag så jag är riktigt hungrig i kväll...årets första julbord för min del. Nästa helg har vi 20-års jubileum med jobbet, men är osäker på om det blir julmat då eller annat... Hur som helst så är jag på ett strålande humör i dag och otroligt sugen på just julmat! Tittar ut på snön som faller och äntligen kan jag känna lite julkänsla, synd bara att snön med all sannolikhet inte kommer ligga kvar på julafton :(


Nu ska jag snart klä på Isabell overallen och ta med henne ut i snön för hennes allra första åktur i pulka, kan bli skoj :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0