Sjuk = fika

Jaa, det är sant, när man är sjuk får man faktiskt fika UTAN att ha dåligt samvete! Det har jag bestämt, så det så!


Lämnade av Felicia på skolan i morse och började sen köra mot jobbet. Kände mej lite konstig men tänkte inte mer på det förrens jag kände att det började vattnas i munnen och en illamåendevåg sköljde över mej. Tusan oxå, var kräks man när man sitter i en bil? :( Fick stanna vid sidan av vägen och fy fasen vad pinsamt...mitt bland alla människor påväg till sina jobb...

Ringde sen till jobbet och dom ville ju såklart inte ha dit mej, vem vill bli smittad? *blää*

Så nu har jag legat i soffan under en filt hela dagen och mått illa till och från och börjar nu äntligen känna mej bätttre. Så då bad jag sambon att köpa med bakelser till oss när han hämtar Felicia i skolan...för som sagt, jag har bestämt att man får fika HELT utan dåligt samvete när man är sjuk, så det så!


Kommentarer
Postat av: LIZ!

Klart man får fika när man är sjuk. Du är ju hemma och har tråkigt. Något lite kul skall man ju ha.

Skrivet av Liz! 2008-11-07 kl 13:58

Postat av: BLING BLING

Håller med dej, självklart juh :)

Skrivet av Bling Bling 2008-11-07 kl 13:59

2009-03-01 @ 01:32:46
URL: http://www.metrobloggen.se/al

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0