Skönt...

Att sitta i soffan och slappa och bara ta det väääldigt lugnt! :) Har haft en jättemysig jul måste jag säga. Julafton spenderades hemma hos mamma och pappa och som vanligt blev det en massa god mat. Stackars mellanbrorsan Andy låg dock i en säng hela dagen och kvällen  med magont och illamående och missade allt det goda... Han skulle även varit tomte och därmed fick vi säga till barnen (Felicia, dom andra är för små för att förstå) att tomten har sååååå mycket att göra att han lämnat klapparna tidigt på morgonen så han skulle hinna med att lämna klappar till alla barnen. Trots att Felicia när som helst fyller 8 år tror hon fortfarande på tomten, eller så är det bara så att hon helt enkelt så gärna vill tro på honom men egentligen anar att han inte finns på riktigt? Snart borde iaf någon i skolan säga nåt om att tomten inte finns...men så länge hon själv vill tro på tomten så får hon gärna göra det. För övrigt vägrade hon att klä sej i klänning och skulle absolut ha på sej jeans och top...Isabell däremot kan inte streta emot så hon fick ha en fin julklänning :)

Allt ska ätas...kan en julgranskula smaka gott?




Felicia fick hoppa in i tomtens ställe och delade ut alla julklapparna





Niklas och jag...jag var en aning trött :)



På julaftonskvällen delade vi ut dom sista klapparna hemma. Vi var överens om att bara ha en liten gran i år och här är den.



Hoppas ni har haft en fin jul och att ni inte ätit för mycket av allt det goda som jag har gjort.... Känner mej som en övergödd gris, haha. Nytt år snart och nya tag, ska ta tag i mitt träningsprogram igen nu efter alla helger och så är jag tillbaka på banan igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0