Slö och mys

Har fått gjort det mesta som skulle göras i dag och nu tänker jag slöa! Känner mej inte riktigt piggelin och orkar inte ta mej iväg nånstans. Skulle gärna åka hem till min kompis Chris på lite partaj, men har ingen barnvakt och som jag känner nu så är jag inte så vidare social iaf... Ska snart fixa maten, Vitlöks och pepparmarinerade tigerräkor...inte dumt! Till det blir det baguett och vitlöksost och efteråt blir det slappis framför Tvn.
Har fått hem en film som heter Mystic river som jag tänkte se. Den handlar om tre  killar som växer upp i Bostons arbetarkvarter och som senare gled isär efter en hemsk tragedi. Många år senare återförenas de genom en brutal händelse. En av killarnas dotter har mördats och detta för dem tre vännerna samman igen.
Vi får väl se om den är nåt att ha, men jag hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0