Snart slut på lunchen...

Sitter på jobbet och mår lite halvtaskigt...har en kvart kvar på min lunch så passar på att muntra upp mej lite med att skriva här på bloggen.
Somnade på soffan vid åtta på kvällen i går och vaknade ett par gånger och fattade knappt var jag var, hade 38.6 graders feber så jag var väl lite borta, haha. Vid 22.00 förflyttade jag mej till sängen och sov gott tills klockan ringde i morse. Har fortfarande lite feber men nu är den iaf nere på 38 grader och lite panodil på det gör susen. Har klarat mej igenom dagen hittils så det är bara att bita ihop dom fyra timmar som är kvar. I kväll ska jag se till att ha en riktig myskväll med familjen, förutom Felicia då som är hos sin pappa...saknar henne massor! Hon var hemma en liten sväng i går för att hämta sina ridkläder och Isabell sken upp som en sol när hon fick syn på syrran :) Kanske skulle hyra nån film till kvällen...annars är det väl rätt bra på TV på fredagar har jag för mej...är det inte Robins måntro...?

Hur som helst så ska jag vila mej och hoppas att penicillinet snart får en bra effekt!


Sådär, då är det snart dags att ta emot lite telefonsamtal, skoj med omväxling efter att ha larmhanterat i fyra timmar. Får se om jag orkar skriva nåt mer i kväll.

Hej så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0