Snart smäller det!

I morgon går startskottet för min nya och sundare livsstil. Har gett mej den på att gå  ner ett antal kilo, men även se till att få ett hälsosammare liv. Det är så lätt att det slinker ner en pizza här och lite Mc Donalds där... Ursäkterna är oftast dom samma: Men jag är ju stressad, hinner inte laga mat nu! Håller inte i längden och alla miljoner ursäkter för att inte motionera ska vi inte ens gå in på...*suck* Har i tidigare inlägg skrivit om vad som gäller för mej from i morgon, så nu kör vi HÅRT! Med en startvikt på 77, 2 kg så har jag som mål att nå 60 kg.

Mitt delmål på vägen är 65 kg.

                            

Känner mej såå peppad!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0