Sugen på att shoppa?


En av mina favoritsidor när det gäller shopping är formodesign.com

Där hittar du dessa fina saker till ditt barn. Jag fullkomligt ÄLSKAR den fina mattan, finns i flera olika färger och motiv, men den är lite för dyr för min budget...2795 spänn... Alldeles för mycket pengar för en matta som ändå kommer kladdas ner med diverse tuschpennor, mat, godis osv. Men fin är den! Och har du en väldans massa pengar på kontot kanske du tycker det är värt det? :)

Jag tycker också mycket om Kalikåmössorna, dom är helt enkelt underbara! Kan tvättas i 60 grader (vääldigt bra för barn kan smutsa ner sej å det grövsta!) och har ett mycket överkomligare pris, 195 kr styck.

Skummisarna är också en favorit som finns i flera färger och motiv, även dom 195 kr styck. Perfekt till dom minsta med påsydda ögon som inte kan slitas loss och kan tvättas i tvättmaskin.


Nu blir det myskväll här med sambon och Isabell. Niklas har lagat potatisgratäng och kycklingfilé och jag måste säga att det börjar lukta underbart från köket :) Pga penicillinet måste jag vara försiktig med alkoholen, men ett glas rödvin till maten kan väl inte skada! :)

Eget kollage med bilder från formodesign


Kommentarer
Postat av: DAMMEEN

Jag lottar ut en teckning från min hemsida på min blogg, berätta om du vill vara med!

Kram

Emma

Skrivet av dammeeen 2008-11-28 kl 20:11


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0