Svårt att hitta tiden

Jaa...det har jag tydligen just nu... Jobbade mellan 12.12-22.12 i går och samma tid i dag igen. Blir inte mycket av såna dagar mer än just jobbet! Ett par timmar på morgonen som ägnas åt Isabell och så ett par timmar efter jobbet som ägnas åt TV. Felicia är hos sin pappa den här veckan, men jag ska hämta henne i skolan på torsdag eftersom hon ska klippa sej. Det är så perfekt att få nån dag mitt i veckan sådär eftersom det blir så förskräckligt långt när hon är hos sin pappa en hel vecka :( Jag kommer vara ledig onsdag, torsdag, fredag och lördag och då händer det en del skoj :) Sen jobbar jag på söndag igen och ett par dagar nästa vecka. Sen tänker jag ta jullov med mina barn och bara mysa, fixa klart alla julklappar och se till att få riktigt julfint här hemma. Känns så skönt att själv kunna bestämma när och hur mycket man vill jobba och lite vemodigt att Isabell börjar bli så stor att jag snart måste börja jobba på "riktigt" igen. Det här var ju sista chansen att vara hemma med bebis och på nåt sätt känns det väldigt vemodigt även fast jag faktiskt inte vill ha fler barn... Nu ska jag ringa och ställa Bellan i dagiskö...vet inte riktigt hur lång tid det tar innan man får en plats och det är väl bättre att vara ute i väldigt god tid?!  Sen ska vi mysa här en stund innan det är dags att bege sej till jobbet igen (känns som jag var där nyss?? *skratt* Men jag trivs så bra på jobbet och det är så roligt och det är en himla tur.

// Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0