Tandläkaren igen...

Jag måste ha gjort nåt elakt för min Karma verkar inte vara på topp! Har nyss varit hos tandläkaren och blivit mer eller mindre ruinerad och nu är det dags igen... Har haft jätteont i en visdomstand i ca 3 dagar nu och det blir bara värre och värre. Kan varken äta eller sova längre så nu ringde jag folktandvården och fick en akuttid. Förmodligen inflamation i visdomstanden trodde hon jag pratade med. VAD gör dom åt det?? Tänker dom skära ut tanden...den har ju inte kommit upp ordentligt än...AJ! Föda barn är ingenting mot tandvärk, det bara är så! Jag har en tarmsjukdom som gör att jag får enorma smärtor i magen emellanåt, för några år sedan när det var som värst tuppade jag till slut av pga smärtan flera ggr...men det är heller ingenting mot denna jädrans tandvärk! What goes around comes around....vad är det jag har gjort?? Tur att jag har nåt att se fram emot i dag, men det får ni läsa om lite senare.
Nu ska jag ge mej iväg till Skräcktandvården...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0