Tappar allt förtroende!

Nu börjar jag tappa allt förtroende för Metrobloggen! Hur mycket strul ska det egentligen behöva vara?
Visst, jag har full förståelse för att all teknik kan leva sitt eget liv ibland och att framför allt datasystem kan bete sej väldigt märkligt och att det kan vara svårt att hitta problemet. Men nån måtta får det väl vara. Nu strular det mest hela tiden och man kan varken skriva inlägg eller läsa andras bloggar allt som oftast. Just nu verkar det iaf fungera, även om våra blogginlägg tydligen kan dyka upp i någon annans blogg...? Haha...om det dyker upp nåt främmande inlägg i min blogg hoppas jag i alla fall att det är nåt spännande :)

Har för övrigt fått nytt penicillin i dag eftersom jag lyckats med att få en urinvägsinfektion...verkar som att jag är inne i en liten oturssvacka just nu...hoppas den snart är borta...både infektionen och svackan alltså :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0