Tidig morgon

Och ute är det alldeles becksvart... Det enda som lyser upp här inne är vår lilla, lilla gran, en ljusstake och så datorn. Mysigt!! I dag kommer Niklas föräldrar och hans syster Linda och hennes man David hit. Det är länge sen jag träffade dom nu så det ska bli roligt. Vi bor ju 13 mil ifrån varandra så det är inte bara att dyka in på en kaffe precis. Vi har inte firat jul ihop med dom än och vi tänkte bjuda dom på mat i dag. Dock inte julmat för det tror jag att det är fler än jag som är rätt trötta på nu :) Vet att dom saknar lilla Isabell och det måste vara jobbigt att inte kunna träffa sitt barnbarn så ofta... Får försöka bli bättre på att åka dit och hälsa på dom, men det är alltid en massa som kommer i vägen. Det kommer däremot bli bättre när Bellan blir så pass stor att hon kan vara hos sin farmor och farfar och faster med så klart, ensam över tex en helg. Men än så länge får vi ses så ofta det går. Niklas och jag hade bestämt oss för att inte köpa några julklappar till varandra den här julen men nåt litet vill man ju ändå ge. Jag köpte honom en bok med På Spåret som det finns ledtrådar till olika resmål i och så frågor på resmålen. En klockren present eftersom han är tok galen i just På Spåret. Själv tycker jag programmet är dödligt trist...haha. Av honom fick jag en dubbeltriss, som jag vann 75 kr på. Fick även 2 olika lottokuponger och en lången och på den sista vann jag 220 kr. En lottodragning är gjord och på den blev ingen vinst men den andra är dragning på i morgon så jag håller tummarna. Vi är överens om att det inte finns någon anledning till att köpa något dyrt och "byta" saker med varandra. I stället var vi på julbord med Schlageryra för ett tag sedan ju och det fick bli vår egentliga julklapp till varandra. Pengarna jag vunnit tänkte jag lägga till på det presentkort jag fick i 30 årspresent på Paus. Dit ska ju jag och Felicia gå någon gång i Januari/Februari för att bli ompysslade och bara mysa, det ser jag fram emot mycket!!

Nu tänkte jag faktiskt tappa upp ett bad och hämta lite kraft. En badbomb kan göra underverk :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0