Vad gillar folk att läsa om?

Sitter och funderar över vad människor i största allmänhet gillar att läsa om? Kändisskvaller? Mode? Skönhetstips? Familjeliv? Jaaa, säkert alla nämnda! Men sen då...Tycker det finns miljarder mode, inrednings och familjebloggar...letar efter nåt speciellt, nåt annorlunda och fräsch som kan inspirera mej lite.


Är just nu inne i en fas av mitt liv där jag känner starkt att jag behöver förändring, på många plan. Det skulle vara roligt med lite nya utmaningar på jobbet, jag vill byta bostad (vi tittade på en jättefin lägenhet som sambon så klart dissade), jag vill resa och upptäcka världen och jag vill lära känna nya och inspirerande människor! Hm...tål att tänkas på för nåt känner jag att jag måste göra för att utvecklas som människa...


Kommentarer
Postat av: LINNEA

Jag tycker det är roligast att läsa andras åsikter mm. Om du letar efter en inspirerande blogg tycker jag att du ska gå in på http://www.metrobloggen.se/fuckthesystem som i alla fall jag tycker är bra till hjälp om man vill ha förändring. :)

Skrivet av Linnea 2008-11-04 kl 22:36

Postat av: Livet Som Sofie

Missnorpan svarade 4 november 2008 klockan 22:54:

Tack så mycket för tipset, ska kika in där i morgon för snart stänger dom ju ner här och jag ska oxå stänga ner och gå och lägga mej. Välkommen tillbaka!

2009-03-01 @ 01:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0