Vill du hjälpa utsatta barn?

Sedan en tid tillbaka är jag världsförälder via UNICEF. Ingen kan göra allt, men alla kan göra något, så sant som det är sagt! Eftersom jag verkligen brinner för dom barn i världen som far illa har jag startat en egen insamling via UNICEF där pengarna oavkortat går till barn som behöver det i form av vaccin, skolmaterial, högenergimjölk, högenergikex och mycket mer. Som jag skrev går pengarna oavkortat till de barn som behöver det och jag får alltså inga procent av dom pengar som samlas in. Hjälp mej hjälpa "våra" barn i världen som dör av svält eller i sjukdomar som lätt kan botas med tex vaccin. Varför inte ge ett barn en boll eller ett hopprep, att få möjligheten att leka och skratta är absolut livsviktigt, speciellt för ett barn i kris. Eller kanske en värmande filt, ett myggnät eller en första hjälpen väska?
Du kan skicka KÄMPA (mellanslag) SOFIEE till nummer 72900 du skänker då 50 kr till UNICEF´s hjälparbete, gå in på http://sofiee.forvarendaunge.se/ eller välja att ge din hjälp via UNICEF´s hemsida utan att gå med i min insamling.
 Vad du än väljer hoppas jag att du vill hjälpa till att göra en förändring och som jag skrev i början: Ingen kan göra allt, men alla kan göra något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0