Vill ha!!

Vi har varit och tittat på en lägenhet i dag, en fyra på 109 kvadrat i två plan. Jättemysig!! Som alltid i hyreslägenheter var tapeterna jättefula, men det kan man ju fixa till. Nackdelen är ju att det blir svindyrt att fixa i alla rummen och man vill ju inte gärna betala en massa till nåt man inte äger... Skulle mycket hellre köpa lägenhet eller hus men läget är inte rätt just nu med tanke på det ekonomiska läget i världen, att jag är mammaledig samt att sambon håller på att starta upp ett företag. Uteplatsen var väl inte helt till belåtenhet heller tyvärr eftersom den var rätt liten, vi har mycket större nu men det gör mej inte så mycket. Sambon däremot har mycket svårt med uteplatsen och eventuell tapetsering så han är inte lika sugen på lägenheten som jag. Men jag måste flytta till nåt större innan jag blir TOKIG på riktigt. Vi bor fyra personer i en trea nu och man kan inte smita undan nånstans. Vi har skötbort och spjälsäng till lilltjejen i vårt sovrum och det är inte så skoj. Tycker dessutom det är på tiden att hon får eget rum, om inte annat för att jag ska få inreda det med söta prylar *haha* Jaa, ni kanske tycker att det här är "dagens I-lands problem" men för mej är det viktigt! Avskyr att tex bli väckt i princip varje natt när sambon stökar omkring alldeles utanför sovrums dörren. Jag lägger mej tidigare och man hör precis allt som händer utanför sovrummet... Vi måste tacka ja eller nej på måndag så jag har helgen på mej att övertala honom, får se hur det går.. Håll tummarna för mej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0