Bellans premiär

I dag har Isabell tagit sin första cyckeltur i cyckelsadel tillsammans med morfar :D
Hon såg ut att gilla det och sjöng och log. Tack morfar Dennis för att sadeln äntligen är på plats!



Lite senare på kvällen fick hon ta sin andra tur tillsammans med mej. Vi cycklade hem till mormor och morfar och fick god kassler och potatisgratäng. Behöver jag säga att det var skönt att slippa laga mat själv i dag?? :)

Nu sover hon så sött och Felicia är hos pappa Micke.
Och vad gör jag då? Joo...jag sitter här i vardagsrummet och njuter av lugnet....

Hoppas ni haft en riktigt bra dag, det har i alla fall jag haft!

Kommentarer
Postat av: cilla

Det e skönt att slippa laga mat ibland du!! :-) O ta det lite lungt på kvällskvissten! Hoppas du har det bra i nya lgh! kraam

2009-07-25 @ 04:41:07
URL: http://cillidills.blogg.se/
Postat av: Michael

Sag at Dennis att man tittar framat nar man cyklar......speciellt i hans alder, hahahaha



Om en vecka flyger vi in till Sverige. Hor av mig nar vi ar i Linkoping och saker och ting (las 3-arig vilde) kommit in i ratt tidsrytm.

2009-07-31 @ 03:24:10
Postat av: Livet Som Sofie

Till Cilla:

Jaa, visst är det skönt att slippa laga mat! Vi trivs bra i lägenheten om man bortser från alla tusentals (jaa, det känns så) katter som springer ut och in... Helt plötsligt står man öga mot öga med en liten kissemiss i trappen, i badrummet eller sovrummet... En aning irriterande när man inte själv valt att ha katt... Kram

2009-08-02 @ 17:16:42
Postat av: Livet Som Sofie

Till Michael:

Hahaha, jaa det ska jag säga till honom, han borde dessutom ha hjälm! :)



Hör jättegärna av dej när ni är i Sverige för jag ses väldigt gärna!

2009-08-02 @ 17:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0