Larminstallation

Så har då äntligen larmet kommit på plats i nya lyan, så skönt! Nu kan man sova gott om nätterna igen :)
Supertrevliga Sebbe var här i dag och installerade snabbt och vant så nu är allt så fint uppsatt.
Jobbar man på en larmcentral så ska man ha larm helt klart, haha.
För mej är det en väldig trygghet och jag kan inte tänka mej att vara utan, så är det bara och jag har verkligen saknat det nu under tiden jag inte haft nåt.

För övrigt så är städfirman klara med flyttstädning av gamla lägenheten och Niklas är på Krångelstaden just nu för att lämna tillbaka nycklarna.
Såååå skönt!!!

Så förutom att jag nästan smälter bort i värmen så känns allt vääääldigt gött just nu :D

Kommentarer
Postat av: Morbror Lasse

bra Sofie att det ordnar sig ....

2009-07-01 @ 19:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0