Börjar jag bli gammal?

I dag har Felicia cyklat tillsammans med en kompis ensam till affären och handlat...
Min lilla flicka...vad händer??
Hon var så stolt när hon berättade att dom minsann cyklat dit alldeles själva och handlat glass, att hon höll på att spricka...
Hon börjar bli stor nu min Felicia...
VAR tar tiden vägen???
Känner att livet springer på och jag hinner inte riktigt med. NÄR blev jag så gammal att jag kan ha en så stor dotter?
Jag är så stolt över mina flickor, dom är verkligen helt underbara!
Vem hade kunnat tro för 10 år sen att livet skulle se ut så här i dag? Oj...jag är lycklig och har två underbara barn...
Är så otroligt lycklig och tacksam över att jag har det jag har, kunde inte haft det bättre :)

Kommentarer
Postat av: Nettan

Jag vet, kände precis likadant när dom stog och frågade om dom fick köpa glass på Lasses. Lite tveksam förklarade jag vägen och fick...VI VET till svar :)

Uha..vad tiden går, och vad stora dom blivit :)

2009-06-04 @ 16:03:01
URL: http://nettiplatts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0