Fy mej...

Usch vad jag har varit dålig på att uppdatera sista tiden!
Som ni säkert förstår har jag haft fullt upp med flytt och jobb och diverse annat...
Nu har vi i alla fall fått över det mesta till nya lägenheten, men det finns en del kvar i gamla. I kväll ska jag få hjälp och förhoppnignsvis får vi över det sista då.
Sen återstår bara allt som ska fixat på gamla stället.....lite tapeter som ska upp, ett par väggar som ska tvättas, en hel del ogräs som ska rensas...vilket Niklas faktiskt varit duktig och gjort en gång redan....
HUR fort kan ogräs egentligen växa??

Kan lova er att när hela flytten är klar, städfirman har varit på plats och nycklarna är inlämnade....då är det dags för en ny tävling här på bloggen! :D

Hoppas ni passar på att njuta av det underbara sommarvädret. Själv sitter jag på jobbet i dag och i morgon, men sen blir det ledigt i minst två härliga månader, tjohoooo :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0