Glad Midsommar!!

Äntligen funkar internet igen och jag vill passa på att önska er alla en riktigt trevlig och mysig Midsommar!

En tradition är att beställa Felicias midsommarkrans från blombutiken i Berga centrum och som vanligt har dom gjort den superfin :)



På förmiddagen flyttade pappa och Niklas över våra sängar till nya lägenheten, så i natt ska vi sova här för första gången.
Hela dagen har varit jättemysig och trots en del stress så har vi haft mysigt.

Vad vore väl midsommarafton utan Sill lunch??



Naturligtvis med nubbe.... Fast jag som ALDRIG dricker det annars somnade efteråt på soffan...haha.
Nåja, har en del sömn att ta igen så det var skönt med en tupplur :)

När jag och Isabell vaknat och Felicia tittat på film (barnen fick varsin midsommarfilm) så var det dags för jordgubbstårta...



Mums!!!



Om ingen vill ta kort på en....då tar man kort på sej själv!!! Haha



Och neeej...jag är INTE lika sur som jag ser ut :)

Nu är det hög tid att sparka igång grillen så vi får kvällsmat nångång....
Sen ska vi över till grannen en sväng och bara ha trevligt.

Trots ett väldigt sparsmakat hem, utan gardiner och med många saker bara provisoriskt placerade har vi hittils haft en riktigt bra midsommar.
Och jag hoppas att ni har och har haft en kanonbra midsommar ni med.

Kramar från Sofie

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ser jättemysigt ut:-D själva firade vi i kaggebo och har haft så bra. Hoppas vi ses snart!

2009-06-19 @ 23:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0