Hinner inte...

Känns som att jag inte hinner med mitt liv just nu... När jag är på jobbet känns det som att jag inte har tid att vara där och när jag är hemma känns det som jag inte har tid att göra det jag måste och borde...

Det går i alla fall lite framåt i nya lägenheten och golven samt trappen har blivit slipade. Nu återstår tapetseringen och både jag och Niklas har jagat målarfirman ett par dagar. Dom är sanneligen inte lätta att få tag i...
Hur som så ringde dom äntligen upp för en stund sen och i morgon börjar dom med nedervåningen. Hoppas verkligen dom hinner klart till fredag eftermiddag så vi kan börja flytta in i helgen, annars vet jag inte hur vi ska hinna!

Jag har dessutom kvällsvecka på jobbet och slutade 21.00 i måndags, 22.12 i går och ska även jobba fredag, lördag och söndag....
Försökte få ledigt i helgen men det är stört omöjligt nu i semestertider, men jag lyckades iaf lösa så att en kollega kan jobba större delen av söndagen åt mej. All tid som jag får över är guld värd just nu...

Men...nu har jag två lediga dagar framför mej och det är bara att sätta fart!
Ska försöka ta lite kort på nya lägenheten i dag så ni får se hur det ser ut :)


Kommentarer
Postat av: Ullis

Du måste lära dej att ta emot hjälp gumman!

2009-06-10 @ 13:26:00
Postat av: Lasse

Sofie...lyssna på morbror,, du kan bara göra en sak itaget och göra det så bra du kan............nåt annat finns inte...

Lycka till med nya lyan och sköt om dig...

2009-06-10 @ 18:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0