Kolmården

I dag har jag och Felicia haft en jättemysig dag på Kolmården tillsammans med Anett och Ebba.
Var lite rädd ett tag att vi skulle få regn, men vädergudarna var med oss och det blev en fin, men aningens kall dag.
Vi hann med väldigt mycket, delfinariet med show, nya karusellen Delfinexpressen, hästar, getter, grisar, elefanter, noshörningar, lejon, kameler...och en massa andra djur. Vi var även på Wild camp där barnen hoppade på jätte trampoliner och jag och Anett fick öva akrobatik inne i gruvan, haha. Även Bamses värld fick besök av oss och jag tror nog vi filtrerade varje butik på området med....
Nu är jag helt färdig och har intagit soffläge...kommer sova riktigt gott i natt vill jag lova :)






Kommentarer
Postat av: Ullis

Gud så mysigt, jag har inte varit på Kolmården på över tio år. Kanske är dags att ta en tur dit snart ler

2009-06-10 @ 13:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0