Lovat för mycket...

Japp, tydligen lovade jag lite för mycket när jag sa att jag skulle uppdaterat i går...
För det första hade jag inget internet, för det andra hittade jag inte sladden till datorn och för det tredje hade jag fullt upp.
Ledsen för det....

Men här kommer i alla fall en liiiiten uppdatering, bättre än inget va? :D

Vardagsrummet är färdigt, så när som på lister som ska målas.




Kommer ni ihåg tapeten jag visade er? Den med svarta blommor som jag inte var så förtjust i men som Niklas tyckte om? Det blev just den tapeten, fast med ljusa blommor i stället, som fondvägg. Tyvärr är det svårt att visa er hur det ser ut, det blir helt annorlunda i verkligheten... Men så här ser den ut i alla fall :)



Bello var i himmelriket när hon hade ett helt rum att krypa och gå runt i, utan elaka möbler som man stöter emot :D


På kvällen i går hade vi fått in en hel del saker och just nu står allt lite huller om buller...
Men så får det vara ett tag helt enkelt, bara att gilla läget.



Efter en tur till IKEA i går kom vi hem med stol och bord till Isabell, hon verkar gilla sina nya möbler.
Tror det blir kanonfint i hennes rum sen :D

Jaha, nu får jag ta och resa rumpan från soffan och hugga tag igen, det är mycket saker än som ska fixas...
Vi har inte ens kommit halvvägs med flytten....

Fortsättning följer :)

Kommentarer
Postat av: supermom

Så fint det ser ut! Måste vara härligt...

2009-06-18 @ 11:50:48
URL: http://mimia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0