Ojojoj...

På förekommen anledning vill jag bara tala om att jag lever, haha.
Håller på att flytta för fullt, nåja....pappa, lillebror Patrik och Niklas flyttar grejjer om sanningen ska fram... :D
Jag håller på och packar kartonger och försöker ha koll på Bellan som är i paradiset nu när det ligger grejjer framme överalt...
Det är inte klokt vad små fötter kan springa snabbt! Och det är inte klokt vad små fingrar kan bli låååånga....

Blir inte mer uppdatering än så här i dag eftersom jag faktiskt får prioritera och som ni säkert märkt har inte bloggen varit högsta prio på ett tag....
Men i morgon lovar jag att vara mer aktiv här, så håll utkik :)

Kramar från en stressad och virrig (jaaa, ännu mer än vanligt....) Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0