Operation...

Yes!! Det här har jag väntat på i många år =)
Vad?? Joo, jag har äntligen efter många års tjat och försök fått en remiss till hand och plastik på sjukhuset och i dag har jag varit där. Träffade en underbar läkare som efter lite undersökningar, tester och en hel del info till sist log mot mej och sa: Självklart ska du upp på operationslistan!
Lycka!!!
Det jag pratar om är en bröstförminskning. Vet att många tjejer gör allt för att få större bröst, för mej är det tvärtom. Jag är trött på skiten och kan inte för mitt liv förstå hur någon, självmant, kan förstora brösten till gigantstorlek. Helt obegripligt...
För dom är verkligen i vägen och jag har under många år haft ont i både axlar, nacke och rygg.
Väntetiden är rätt lång och eftersom jag vill att en plastikkirurg gör ingreppet får jag snällt vänta... Läkaren sa att han är glad om det blir gjort i år. Men...den som väntar på nåt gott :) Har jag väntat i 15 år så kan jag gott vänta lite till.

Nu ska vi iväg och titta på en lägenhet till Niklas. Ska bli spännande att se hur den ser ut och jag har lovat honom att hjälpa till att inreda den. Och jag som älskar att inreda och pyssla är väldigt nöjd med det, haha.

Sen ska jag möta upp besiktningsmannen och områdesansvarig i nya lägenheten och jag tänker inte spara på krutet...
Är trött på att vara den där snälla flickan som aldrig säger ifrån, jag tänker ställa krav och se till att jag får det jag har rätt till!
Efter det ska Felicia till frissan och bli fin, jag var där i går och klippte, slingade och färgade ögonbrynen. Det känns så skönt att bli ordentligt ompysslad och på något sätt känns allt mycket lättare när man får ro om sej själv lite ibland.

Japp...dagen är rätt fulltecknad med andra ord... Hoppas ni har en riktigt bra dag och att ni, precis som jag, har något att se fram emot.
Och om ni inte har det, se till att skaffa det :)

Kommentarer
Postat av: Annika

Jag har gjort en sån operation, det bästa jag gjort i hela mitt liv ler

2009-06-02 @ 14:04:25
Postat av: cilla

Hmm blir så glad att höra att du mår bra fast separationen :-) Och jag skulle gärna med ha något att se ifram imot, har dock inte det!! tyvärr!! Kramen

2009-06-02 @ 15:23:49
URL: http://cillidills.blogg.se/
Postat av: Carro

Spännande, hoppas du blir nöjd =)

2009-06-02 @ 21:04:36
Postat av: Frida

Härligt för dig!! Efter jag fått bebisen så får jag se hur mina kommer vara....annars blir det nog en operation här med =)

Hur gick det för Niklas med lägenheten?

Är det i närheten av dig/er?

När jag fått bäsen måste vi ses!!

KRAMAR

2009-06-03 @ 18:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0