Skolavslutning

Så har vi varit på Felicias skolavslutning och mamma Sofie har fått gråta en skvätt, haha.
Tänk att man ska vara så blödig...
Dom var så fina och duktiga och sjöng så att ögonen tårades....på ett bra sätt :)
Har lite svårt att förstå att min lilla tös gått ut första klass, hon börjar bli så stor!
Efteråt åkte vi hem hit och åt tårta, jag, Niklas, Felicia, Isabell, Felicias pappa Micke och lillebror Lucas och Felicia fick sin avslutningspresent.
Nu väntar ett långt och skönt sommarlov och jag är lycklig att jag får chansen att vara hemma hela sommaren med barnen. Ska verkligen se till att ta tillvara på den här tiden, för vem vet när man får en sådan chans igen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja skolavslutningar är fina! Min äldsta börjar 6:an! Det är skrämmande. I höst börjar Isabelle skolan och då går alla i skolan... suck. Vart tar åren vägen??? Ja passa på och njut och ha ett underbart sommarlov! Eftersom du tänker vara hemma en massa kanske vi kan träffas???? KRAM

2009-06-14 @ 22:55:45
Postat av: kikki

Hahaha tror inte mitt namn kom med sist :)

2009-06-14 @ 22:57:04
URL: http://eklundens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0