Åhej...

Åhåå...börjar vänja mej vid smärre kaos nu faktiskt. Felicia fick såklart jätteont i magen i dag igen och jag fick ringa vårdcentralen... Eftersom vi fick en tid så sent tog jag saken i egna händer och hon fick ytterligare ett lavemang, var ju redan rekommenderat av Jennie. Och nu mår hon bra igen, skönt, skönt :) Men halva dagen har gått och det är snart dags att åka iväg till gympahallen och göra i ordning inför discot. Ringde Felicias fröken som fick förklara för klassen att det blir disco i kväll, fast Felicia inte var på plats i skolan. Hon är ju inte sjuk på det sättet utan behövde bara "fixa" sin mage. Hm...drickan kyld, snacks, korv, korvbröd, ketschup, senap och allt annat nedpackat...chokladbollar är rullade och godispåsarna...shit, dom är inte klara, måste fixa klart på en gång! Fick ge mej iväg till Cloettaboden förut för att komplettera lite och nu ska jag göra klart så allt är fixat tills vi ska ge oss iväg. Måste skicka iväg Niklas till Ö&B också för att köpa en kokplatta...

Hejdå då...tror farmor ler åt mej just nu när jag stressar runt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0