Åhh vad skönt!

Efter att ha jobbat från 08.00 i morse till 18.00 i kväll så är det nu UNDERBART skönt att slappa lite i soffan! Söta Niklas fixar maten som snart är färdig och jag kan bara sitta här och finnas till, LYX! Får bli tidigt i säng sen eftersom jag börjar jobba klockan 08.00 i morgon igen...och samma sak på måndag. Men sen är jag ledig 3 sköööna dagar :)

Ni har väl inte missat tävligen nedan? Alltid lika spännande att vara med och tävla! Jag brukar sällan ha tur, men nån gång måste det ju vara min tur att vinna :D

Kikade på lite gamla kort i dag på Intranätet på jobbet och herregud säger jag bara...hittade bland annat det här kortet på mej och Chris från 2006...Vi hade varit ute med vår grupp på Stångs och ätit julbord och sedan bar det iväg till Harrys... Ser ut som att jag är dagens lunch eller nåt...hahaha.




Nu är maten klar, bye bye


Kommentarer
Postat av: CHRIS

Om Du vore dagens lunch varje dag så skulle det ju vara det enda jag skulle äta ;). (Och... det menar jag utan någon som helst sexuell anspelning vill jag tillägga.)

Skrivet av Chris 2009-01-25 kl 12:10



Missnorpan svarade 25 januari 2009 klockan 12:25:

Hahaha, du är för rolig du :P

2009-03-01 @ 15:22:15
URL: http://www.hanky.se/gerking

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0