Äntligen kom jag fram!

Nu kom jag äntligen fram till F-kassan, har plats 124 i kön...

*väntar*

*väntar*

20 minuter tog det innan jag kom fram!

MEN handläggaren var så himla trevlig och kompetent att det inte gör nåt :)

Så sammanlagd kötid för 3 samtal blev 35 minuter...

På mitt jobb har vi som mål att besvara alla inkommande samtal inom 80 sekunder. Visst är det så att vi inte alltid kan hålla det, men det är sällan någon som köar längre än 5 minuter och dom allra flesta kommer fram väldigt fort.  Tänk om alla företag kunde vara lika effektiva som vi! *skryta lite får man*

Nu är det dags att väcka lilla Bellan så hon hinner äta lunch innan det är dags att hämta Felicia i skolan. Var tog förmiddagen vägen?? Jag som skulle hinna så mycket...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0