Äntligen

Eftersom dom inte ringde från vårdcentralen när dom skulle åkte jag iväg till jobbet...klantigt så här i efterhand! Så fort jag svängde in på parkeringen ringde dom naturligtvis och vi fick en tid klockan 11.00, bara att ringa in till jobbet och meddela och sen vända hemåt igen.

Felicia var så duktig och mamma Sofie blev så stolt! Det klämdes och kändes och lyssnades på hjärta, mage och lungor och blodproven gick som en dans! Hon fick en medicin mot magen som ska tas varje dag och så får vi provsvaren om tre veckor. Håller tummarna för att min lilla prinsessa snart är bra igen!

När jag lämnat av Felicia hemma och kastat i mej lite lunch for jag iväg till jobbet, sisådär 4 ½ timme försenad. Fick reda på att vi har ett obligatoriskt möte i morgon kväll mellan 18.00 till 20.00 och eftersom jag jobbar till 18 får jag jobba mellan 09.00 till 20.00 i morgon... Är ju fortfarande mammaledig så inget är obligatoriskt för mej, men det är ett viktigt möte så därför går jag ändå. Men det hade varit bra med lite framförhållning...hade inte skadat om jag fått reda på det lite tidigare!

Efter jobbet i dag åkte jag till Toys R Us för att köpa present till Bellan som fyller 1 år på onsdag...var tog min BEBIS vägen?? Tiden går på tok för fort...

Nu ska jag gosa lite med familjen innan det är dags för sängen. Trevlig kväll på er alla därute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0