Bättre sent än aldrig

Eftersom jag är en typisk "varför göra i dag, det jag kan göra i morgon" människa så har min nya stegräknare fått ligga i sin kartong ända tills i dag.
Men nu ska den baske mej invigas, bara jag hittar en liten stjärnskruvmejsel... Vet inte var den gömt sej.
Sen tänkte jag klä på Isabell och ta en promenad till skolan för att hämta Felicia. Hon lär inte bli glad över att behöva gå hem, men hon behöver röra på sej hon med! Sist hon fick gå hem från skolan föll kommentaren: Men MAMMA! Jag har faktiskt ingen tjock mage som jag behöver "gå" bort!

Tack för den! Barn är bra söta... haha.

Nu är det inte så fasligt långt till skolan faktiskt, ca 2,5 km, så det klarar hon. Och jag får iaf en promenad på 5 kilometer...bättre än inget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0