Bellan äter semla

Nu är det strax dags att krypa ner i sängen, barnen sover som stockar (äntligen). Pappa är nyklippt och fin, jag är mätt...för mätt faktiskt! Som vanligt fick vi jättegod mat och sen dessutom semlor till kaffet...jag MÅSTE börja träna!! Har ju bestämt med kusin Jennie och vi ska ta en promenad, men det kommer alltid något i vägen :( Är det inte jobb, så är jag eller barnen sjuka och är det inte det så är sambon iväg och jobbar i Örebro eller så är det nåt annat. Blir så trött...och ändå jobbar jag bara 25-50 % och är mammaledig resten...HUR ska det gå när jag börjar jobba på "riktigt" igen? Nåja...den tiden den sorgen!

Här får ni i alla fall nåt att avundas...riktigt god var den :)




 
Bellan fick såklart ingen egen semla, men hon fick ett "lock" från en semla och den försvann snabbt!




 

Tilläggas ska att hon en timme innan ätit en stor portion mat och mer än en halv burk efterrättspuré...det finns ingen botten i den ungen... Men det är bra att hon äter!


Lite plockning här hemma nu, ser ut som att någon slängt in en bomb, sen sängen.

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0