Bellan smakar Chokladboll...



 

Ojojoj säger jag bara...Jag köpte såna där chokladbollar med skum i och naturligtvis sitter Isabell som en liten hund bredvid en när man äter... Och får hon inte smaka blir hon sur! Jaja tänkte jag, kan väl inte skada om hon får smaka lite...så av med kläderna (väääldigt smart drag) fram med kamera och videokamera och så fick hon sin chokladboll. Samtidigt som ögonen blev stora som tefat hörs ett MMMMM, MMMMM! Det var gott tydligen! Och när hon fått äta lite av den blev det raka vägen in i duschen.... Tänk vad roligt det är att få kladda lite :)


Kommentarer
Postat av: Michael

Hehehe. Blabar, choklad och annat mums ar alltid lika kul med smabarn. Jag har dock inte lart mig tricket att ta av kladerna forst....men vad tusan, man kan ju slanga dom i badkaret med kladerna pa ocksa. Man bor inte, men man kan. Hehehe. Kul att kladerna passade forresten. Liverpool-rott ?

Skrivet av Michael 2009-01-12 kl 16:41



Missnorpan svarade 12 januari 2009 klockan 17:47:

Jaa, visst är det roligt, haha. Hon blev så fin i kläderna, dom passade perfekt :) Rött är jättefint och just Liverpool rött gillar nog pappa :)

2009-03-01 @ 13:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0