Besviken och arg!

Jaa, det är jag just nu! Finns det nånting jag har väldigt svårt för, så är det egoism! Det är så vidrigt och jag kan inte för mitt liv förstår hur egoistiska människor kan leva med sej själva... Hur kan man må bra i vetskapen om att dom beslut man tar skadar eller försämrar livet för andra?
Det finns två personer i min närhet som är extremt (och då menar jag verkligen extremt) egoistiska! Vet inte hur många gånger jag kommit i kläm och mått dåligt pga dessa två personer. Jag vet att jag oftast är för snäll och har svårt att säga ifrån, men i dom här fallen tycker jag inte att jag kan vara tydligare än jag varit,  dom vet att jag blir ledsen och att dom sårar mej väldigt mycket. Varför fortsätter dom då? Jaaa...den frågan har jag ställt mej själv många gånger...och jag hittar inget svar, för båda påstår att dom tycker om mej och jag tror på det. Visst är det otäckt att människor kan bli så egoistiska att dom kan gå över lik för att få det dom själva vill ha, utan att bry sej det minsta om dom som "råkar" komma i kläm??
Jag är arg, ledsen och besviken och dom bryr sej inte det minsta!

Kommentarer
Postat av: NETTAN

Har funderat på det många många ledsna dagar oxå. Men ja tror tyvärr inte att det hjälper att fundera. Människor är som dom är... tyvärr!



Tror inte att de sårar med flit, men när dom väl har gjort det så är det lättare att sticka huvudet i sanden än att be om ursäkt och aldrig mer göra om det.



Ha en bra dag :)

Skrivet av Nettan 2009-02-10 kl 07:27



Missnorpan svarade 10 februari 2009 klockan 07:46:

Vissa människor tar positiv energi ifrån en...det är inte mycket man kan göra åt det tyvärr :( Tror inte heller dom sårar med flit, men nån gång tycker man iaf att dom borde lära sej... Fast alla kan ju inte vara så bra som du och jag, eller hur :P

2009-03-01 @ 15:48:11
URL: http://nettiplatts.blogg.se/
Postat av: NETTAN

Har funderat på det många många ledsna dagar oxå. Men ja tror tyvärr inte att det hjälper att fundera. Människor är som dom är... tyvärr!



Tror inte att de sårar med flit, men när dom väl har gjort det så är det lättare att sticka huvudet i sanden än att be om ursäkt och aldrig mer göra om det.



Ha en bra dag :)

Skrivet av Nettan 2009-02-10 kl 07:27



Missnorpan svarade 10 februari 2009 klockan 07:46:

Vissa människor tar positiv energi ifrån en...det är inte mycket man kan göra åt det tyvärr :( Tror inte heller dom sårar med flit, men nån gång tycker man iaf att dom borde lära sej... Fast alla kan ju inte vara så bra som du och jag, eller hur :P

2009-03-01 @ 15:48:11
URL: http://nettiplatts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0