Bokrean

Har ni varit och kikat nåt på bokrean än? Jag och Felicia tog en sväng efter att jag hämtat henne i skolan och gjorde av med en aning mer pengar än det var tänkt...Jag köper extremt sällan böcker faktiskt, men jag älskar att läsa! Det fick bli tre böcker till mej, Leif GW Persson - Den som dödar draken, Stuart How Arth - Snälla pappa, nej (baserad på en sann historia) och Katarina Wennstam - Smuts. Till Bellan blev det Pyttelitens pekbok och Felicia köpte sej två hästböcker. Sedan köpte jag Dubbelsidiga Dassboken och Damrummet, perfekta att ha på toan :D Och sist men inte minst slank det visst ner två kokböcker från Icas bokförlag, Rutiga kokboken och Snabbt & Sund kyckling, lax och färs. Nu ska jag bara ta mej tid att läsa mina böcker med...har en förmåga att prioritera tiden lite fel ibland och det gagnar sällan mej själv. MEN nu tänker jag se till att få lite "egentid" :)




 

Häsböckerna kom inte med på bilden eftersom Felicia smugit iväg med dom... :)


Nu ska jag fortsätta med maten här, potatismos och stekt torsk. Fast jag äter kokt torsk med purjolök, morötter och tomat med lite keso till.


Kommentarer
Postat av: BRYTERIHOP

Jag saknar den inköpta kartboken där på kortet. Räknar med att du pluggar in de svenska städerna nu så vi slipper hamna i östersund när vi ska till Liseberg nästa gång. =)

Skrivet av Bryterihop 2009-02-25 kl 00:30



Missnorpan svarade 25 februari 2009 klockan 08:13:

Kartboken var till pappa, därför är den inte med på kortet. Jag har en egen kartbok och eftersom du är en riktig klippa på geografi räknar jag kallt med att du ser till att vi hamnar rätt :D

2009-03-01 @ 16:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0