Bowling med tjejerna



 

Ca 38.2 graders feber till trots blev bowling-kvällen av. Får väl skylla det samt avsaknaden av alkohol på mitt urusla resultat... Har aldrig i mitt liv bowlat sämre, brukar ha dubbelt så mycket poäng i vanliga fall... Men skoj som bara den hade vi och det är huvudsaken :D

Först blev det Pizza på Five Tastes, inte helt fel efter att jag varit så duktig med min diet i en hel vecka snart. Felicia och jag delade iof på en Pizza, så det blev inte fullt så farligt med kalorier. Måste säga att både Tove och Felicia var jätteduktiga, dom är trots allt bara 8 år och kloten är tunga. Jennica gjorde bäst ifrån sej och vann :)

Tjejerna ville bowla fler gånger, så det får väl bli en runda snart igen.

Nu ska jag lyssna på kroppens signaler och snart bädda ner mej i sängen... Tror jag behöver en god natts sömn så bakterierna lämnar mej snart.

Natti natti


// Sofie


Kommentarer
Postat av: AURORA

Tittar in och kollar läget. Tycker du bowling är kul finns det klubbar som står på kö för nya medlemmar, Natti natti

Skrivet av Aurora 2009-02-27 kl 23:23



Missnorpan svarade 27 februari 2009 klockan 23:48:

Hejsan och tack för titten! Jodå, jag tycker bowling är jättekul, men bara på "hobbynivå". Tror inte nån klubb vill ha med mej...är inte så duktig, hehe. Natti natti


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0