Buzzador

Min kusin Jennie har flera gånger pratat om att hon är Buzzador och jag har lika många gånger tänkt att det verkar intressant. Men först nu (hon har pratat om det i flera år) så har jag registrerat mej och även fått mitt första "uppdrag"
Man får testa olika produkter och tjänster helt utan kostnad! Bra va?

Varför inte registrera dej du med?! Om du följer den här länken [BUZZADOR] så framgår det att det är jag som bjudit in dej. Mitt användarnamn som Buzzador är MissNorpan.

Om du vill veta mer innan du bestämmer dej kan du följa länken här [BUZZADOR INFO]

Hur länge det dröjer innan du kommer med i din första kampanj kan variera från någon vecka till månader beroende på hur väl du passar in i de kommande kampanjerna.
När det finns möjlighet att komma med i en kampanj så får du besked om det.


Jag är supernöjd och du har inget att förlora, så bli en Buzzador på Buzzador.com du med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0