Citron och Citronita...

Här går smurfarna för fulla muggar och Bellan hoppar upp och ner som en tok! Så fort musiken slutar rynkar hon ihop sitt lilla huvud och börjar gnälla...bara att stå ut med ännu ett par smurfsånger...

Visst, jag gillar smurfarna, men till en viss gräns!

Felicia är på ridning och till hennes lycka följde morfar med i dag. Hon har länge pratat om att hon vill att han ska följa med och titta, så nu är hon nöjd :) Han skjutsar dessutom hem henne så jag slipper flytta min tjocka rumpa från soffan.
Lyckligtvis löste det sej förut så hon fick skjuts hem från skolan och slapp missa sin kära ridning.

Sitter och funderar över ett erbjudande från Buzzador... Om man kommer med får man välja mellan ett vip-pass och vara med som vip-publik eller ett crew-pass och hjälpa till bakom kameran på inspelningen av Aschberg och Fylkings program. Dom vandrar mellan Ystad till Haparanda till förmån för kampen mot Sveriges vanligaste cancerform, prostatacancer. Varje söndag kl. 19.00 sänder TV8 från olika orter efter vägen och lördagen den 4/4 spelar dom in i Norrköping.
Skulle vara skitskoj att hjälpa till bakom kameran!! Problemet är bara att jag inte har nån lust att ge mej iväg till Norrköping på lördagskvällen...och Niklas vill som vanligt inte följa med.
Har velat ett par dagar nu eftersom jag tycker det skulle vara så skoj, men det som talar emot är som sagt att ta sej till Norrköping.
Får väl fundera en stund till...men det lutar åt att jag tackar nej ändå.

Jag kommer ju hur som helst snart få hem en del grejjer från Buzzador, så jag får väl nöja mej med det :)

Kommentarer
Postat av: Ullis

Låter ju görskoj att hjälpa till bakom kameran! Har alltid vela se hur allting funkar egentligen.

Fast jag hade nog tyckt ännu bättre om det där vip-passet...linslus som jag är, haha.

Kram Ullis

2009-03-26 @ 23:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0