Dåligt med kommentarer

Jaaaa, tycker ni blivit dåliga på att kommentera sista tiden...har ca 100-150 läsare per dag, så nåt kan ni väl skriva i alla fall :)

Gör en sjuk lite Sofie glad :)




Jag vill bli så här glad! Lika glad som jag var den här kvällen när vi hade bowling/julbord med jobbet! Här är jag och Jennica, en underbar tjej som jag förövrigt ska iväg och bowla med näst, nästa fredag. Vi ska ta med oss barnen, i alla fall dom största barnen :) Ska bli så skoj och vi tänkte även äta lite mat efteråt. En riktig helkväll med andra ord och det ser jag verkligen fram emot :)

Kommentarer
Postat av: NR12

Gokväll

Jaså har du så bra besök varje dag härligt

Jaså dom är kassa på att kommentera

Ha en fin kväll

Kram på dig

Skrivet av Nr12 2009-02-20 kl 21:08



Missnorpan svarade 20 februari 2009 klockan 21:33:

Godkväll själv :) Jaa, visst är det härligt när man får besök på bloggen! Och lite kommentarer är alltid roligt att få, det visar ju på att någon tagit sej tid att gilla/ogilla eller reflektera över vad jag skrivit. Kram tillbaka

Postat av: NETTAN

Krya på dig sjukling. Hoppas det går över fort så du kan få en bra helg.

Skrivet av Nettan 2009-02-20 kl 22:42



Missnorpan svarade 20 februari 2009 klockan 22:57:

Hej gumman! Tack så mycket, jag hoppas verkligen det är nåt som går över snabbt...har inte tid att vara sjuk! Hoppas du har det jättebra och att Ebba haft en rolig semester :) Kram

Missnorpan svarade 20 februari 2009 klockan 21:33:

Godkväll själv :) Jaa, visst är det härligt när man får besök på bloggen! Och lite kommentarer är alltid roligt att få, det visar ju på att någon tagit sej tid att gilla/ogilla eller reflektera över vad jag skrivit. Kram tillbaka

2009-03-01 @ 16:00:26
URL: http://nettiplatts.blogg.se/
Postat av: NEA

Isabell är ju bara för söt :D

Kramar från hoppetossan

Skrivet av Nea 2009-02-22 kl 13:38



Missnorpan svarade 22 februari 2009 klockan 20:47:

Jaa, hon är ett riktigt litet charmtroll min lilla Bellan :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0